Τετάρτη 6 Αυγούστου 2008

Παναγιώτης: «ο Κάρολος Ροβέρτος Δαρβίνος, μου είπε ότι..»

- Κύριε CH. DARWIN. Είστε ο συγγραφέας του βιβλίου «Περί γενέσεως των ειδών»;
DARWIN: Μάλιστα κύριε, μάλιστα κύριε! Ήμουν που λέτε, φυσιοδίφης, έκανα ταξίδια, παρακολουθούσα στη φύση τα ζώα και τα φυτά, και κράταγα σημειώσεις πέντε χρόνια.

- Μάλιστα! Και πότε εκδώσατε το βιβλίο σας;
DARWIN: Το εξέδωσα το 1859. Στον πρόλογό του μάλιστα, προειδοποιούσα λέγοντας ότι «βεβαίως πλάνες τινές θα παρεισέφρησαν εις το έργο μου», στον δε επίλογό του παραδεχόμουν και Δημιουργό (δεν είπα ακριβώς για Θεό). Εγώ, τόσα ήξερα τότε, τόσο άπιστος ήμουνα, και γι αυτό έγραψα αυτά που έγραψα! Γιατί να το κρύψομεν άλλωστε;

- Σήμερα, πια είναι η «εξελίξη» της θεωρίας σας;
DARWIN: Ποια «θεωρία»; Εγώ, μια υπόθεση έκανα. Αυτή η «εξελιγμένη» θεωρία με τα κοκάλα και τους πιθηκάνθρωπους (διαβάζω και εγώ ΤΙΜΕ και Καθημερινή), αυτό το προπαγανδιστικό σίριαλ, δείχνει προχειρότητα που τρομάζει και εμένα τον ίδιο. Αυτό είναι (Μπρρρ) «εξελίξη» της επιστήμης προς τα πίσω!..

- Βλέπω ότι δεν έχετε και σε πολύ μεγάλη υπόληψη τους νέο-Δαρβινιστές!
DARWIN: Αχ, άκουσε καλέ μου άνθρωπε: Εγώ ο χριστιανός, εεε ο α-θεολόγος ήθελα να πω, εεε τι έλεγα; Α, ναι! Βλέπετε, ο υλισμός και η αθεΐα «πιστεύουν» όπως και εγώ στην τύχη! Έτσι, κόλλησαν επάνω μου σαν προϊστορικά στρείδια, να πούμε, όλα αυτά τα «ευυπόληπτα» άτομα. Άρπαξαν που λέτε, την ευκαιρία αυτοί οι «εντιμότατοι κύριοι» να χτυπήσουν την Αγία Γραφή στη διδασκαλία της για τη δημιουργία από το Θεό.

- Και μια τελευταία (και αδιάκριτη ίσως) ερώτηση: πότε πεθάνατε;
DARWIN: Πέθανα το 1882 σε ηλικία 83 ετών.
Και με την ευκαιρία της συνέντευξης αυτής, κάνω έκκληση στους ξεχυλωτές και ανακυκλωτές της «θεωρίας» μου: Σταματήστε, επιτέλους, να παραπλανάτε τον κόσμο!!!

Παναγιώτης

Δεν υπάρχουν σχόλια: